Meble kupione, a wciąż ich nie ma

Meble kupione, a wciąż ich nie ma

- Ponad dwa tygodnie temu minął termin dostarczenia mi mebli, za które zapłaciłam jeszcze w sierpniu. Salon wciąż mnie zbywa i zrzuca winę na producenta - mówi nasza czytelniczka.

Mieszkanka jednej z podsłupskich miejscowości w sierpniu chciała kupić meble do salonu w jednym z sieciowych salonów. Na miejscu dowiedziała się jednak, że wybranych przez kobietę mebli salon nie ma aktualnie na stanie, poza tymi na ekspozycji. Pracownicy sklepu zapowiedzieli, że po zawarciu umowy sprowadzą wybrane meble do magazynu, a potem dowiozą je pod wskazany adres.

Pozostało jeszcze 77% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.