Wspierają Anioły i łączą miasto. Niezwykła zbiórka

Czytaj dalej
Fot. Arkadiusz Gola
Olga Krzyżyk

Wspierają Anioły i łączą miasto. Niezwykła zbiórka

Olga Krzyżyk

Katowickie małe przedsiębiorstwa przyłączyły się do akcji Domu Aniołów Stróżów „Kilometry Dobra”. Zostały „Miejscem z Sercem” i przekazują część ze swojego obrotu na rzecz dzieci i młodzieży z anielskiego stowarzyszenia. Dzięki temu nie tylko zebrano pieniądze, ale i zintegrowano miasto.

Na mapie Katowic pojawiło się kilkanaście „Miejsc z Sercem”. To lokalne sklepy, restauracje, kawiarnie, lodziarnie i inne lokale, które zdecydowały się wspomóc Dom Aniołów Stróżów i dołączyły do akcji „Katowickie Kilometry Dobra. Dla odmiany życia dzieci i młodzieży”. Akcja ta trwa od 1 marca i zakończy się wielkim finałem już w niedzielę, 3 czerwca. Wtedy na katowickim rynku wszystkie zebrane pieniądze zostaną zamienione w jednozłotowe monety, a następnie wyklejone na taśmie, by dowiedzieć się, ile udało się zebrać kilometrów dobra.

- Od początku akcji udało się nam zebrać ponad 65 tys. zł. To pieniądze, jakie pozyskaliśmy m.in. podczas Wielkanocnej Aukcji Charytatywnej w Radiu Katowice, loterii fantowej w Silesia City Center czy podczas meczów GKS Katowice z Rakowem Częstochowa przy Bukowej oraz z Jastrzębskim Węglem w Spodku - mówi Monika Bajka, prezes stowarzyszenia Dom Aniołów Stróżów.

Nie tylko wielkie przedsiębiorstwa włączyły się w akcję. Lokalni przedsiębiorcy z Katowic również postanowili wspomóc podopiecznych Aniołów i przekazują część swojego zysku. Akcja charytatywna w tym wypadku przekształciła się w piękną kampanię integrującą katowiczan.

Pozostało jeszcze 65% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Olga Krzyżyk

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.