W szpitalu w Przemyślu ruszyło call center. Pod jednym telefonem są aż 23 poradnie medyczne
W Wojewódzkim Szpitalu w Przemyślu wczoraj uroczyście otwarto call center. Faktycznie działa ono od kilku miesięcy. Pod jednym numerem telefonu stacjonarnego pacjenci mogą załatwić sprawy w 23 poradniach znajdujących się przy ul. Monte Cassino i Sportowej.
- Rok temu media pisały o dantejskich scenach w przychodni przy ul. Sportowej, związanych z kolejkami do rejestracji. Przywiązujemy dużą uwagę do sygnałów społecznych. Naszą reakcją było zainwestowanie 200 tys. złotych w organizację call center — mówi Piotr Ciompa, dyr. Wojewódzkiego Szpitala w Przemyślu.
Call center ma przede wszystkim ma ułatwić pacjentom z Przemyśla i okolic zarejestrowanie wizyty w przemyskich przychodniach i poradniach.
- W listopadzie ub. roku z naszych poradni i przychodni skorzystało 16 tys. mieszkańców. Z tej ilości jedną trzecią obsłużyło call center, które wtedy nie pracowało jeszcze na pełnym obrotach. Dzisiaj możemy powiedzieć, że przystępujemy do oficjalnego rozruchu i pracujemy na 100 procent
— mówi dyr. Ciompa.
O tym jak działa call center w Przemyślu przeczytasz w dalszej cześci artykułu.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień