W Polsce znacznie spadł "poziom niepokoju". Mniej mamy obaw związanych z COVID-19 i innymi chorobami, więcej z pracą
Jeszcze w listopadzie "poziom niepokoju" konsumentów w Polsce wynosił 34 proc. i był jednym z najwyższych na świecie. Po dwóch miesiącach wskaźnik spadł do 2 proc. i obecne jest jednym z najniższych. W Europie plasujemy się szóstym miejscu.
Badanie „Global State of the Consumer Tracker" prowadzone jest cyklicznie przez firmę doradczą Deloitte w osiemnastu krajach świata, w tym w Polsce. Najnowsze wyniki pochodzą z przełomu grudnia i stycznia.
Znacznie spadł w Polsce tzw. poziom niepokoju, czyli obaw polskich konsumentów. O ile w listopadzie ub. roku wynosił on w naszym kraju 34 proc., o tyle teraz spadł do poziomu 2 proc. Takie badanie polega na porównaniu liczby osobami, które zgodziły się ze zdaniem „jestem bardziej zaniepokojony niż tydzień temu” z tymi, które temu zaprzeczyły. Obecnie wynosi ona tylko 2 proc. na korzyść "zaniepokojonych". Pod tym względem obecnie jesteśmy na szóstym miejscu w Europie.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień