W Częstochowskim Centrum Świadczeń wystawili skrzynkę
W czasie pandemii większość urzędów jest niedostępna, ale to nie znaczy, że niemożliwe jest załatwianie różnych spraw.
W Częstochowskim Centrum Świadczeń drzwi są wprawdzie zamknięte dla intersantów, ale sprawy można załatwiać poprzez internet, pocztę lub specjalną skrzynkę korespondencyjną. Informacje udzielane są również telefonicznie.
Formy składania wniosków i dokumentów w Częstochowskim Centrum Świadczeń obowiązują od 23 kwietnia. W przypadku formy elektronicznej wnioski oraz inne dokumenty można wysyłać za pośrednictwem: portalu Emp@tia https://empatia.mpips.gov.pl/, platformy ePUAP https://epuap.gov.pl.
Warunkiem korzystania z elektronicznych narzędzi urzędowych jest posiadanie Profilu Zaufanego albo podpisu kwalifikowanego. Profil Zaufany to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu można załatwiać sprawy urzędowe przez w serwisach administracji publicznej, bez wychodzenia z domu. Za jego pomocą można łatwo, szybko i bezpiecznie wysyłać oraz sprawdzać dokumenty w różnych serwisach urzędowych, np. wysłać wniosek o „becikowe” przez portal Emp@tia lub wysłać do urzędu dowolne pismo przez platformę ePUAP.
Wnioski i dokumenty można również wysłać przesyłką pocztową, a także poprzez firmy kurierskie na adres: Częstochowskie Centrum Świadczeń, ul. Jana III Sobieskiego 15, 42-217 Częstochowa.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień