Volkswagen golf GTD 2-litrowy turbodiesel o mocy 184 KM. Napęd tylko na przód
Golf jest produkowany w kilku wersjach. Szczyt, jeśli chodzi o cenę (164.890 zł), stanowi elektryczny e-golf. GTD jest również wśród tych najdroższych.
Nadwozie
Tylko kilka detali, jak np. obręcze kół z czerwonymi zaciskami hamulców, przedni zderzak oraz dwie końcówki rur wydechowych, świadczą o tym, że to więcej niż golf. Czarny lakier, w którym było nadwozie testowanego egzemplarza, bardzo pasuje do charakteru tej wersji.
Wnętrze
Tu również, poza spłaszczoną u dołu kierownicą, metalowymi pedałami oraz fotelami, nic nie wskazuje na to, że to samochód o zacięciu sportowym. Nienaganna ergonomia, choć czasami zawodziła czułość ekranu dotykowego. Solidny montaż i dobra jakość materiałów wykończeniowych, szczególnie na fotelach.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień