Urzędnicy w Gorzowie będą roznosić decyzję o wysokości podatku. Szykuj swój długopis!
Od soboty 16 stycznia gorzowscy urzędnicy będą roznosić decyzje ustalające wysokość podatku od nieruchomości.
To operacja, którą właściciele nieruchomości znają od lat. Na początku roku przychodzą do nich pracownicy Urzędu Miasta w Gorzowie, by wręczyć decyzję ustalającą wysokość podatku od nieruchomości oraz podatku rolnego, jaką dany mieszkaniec ma uiścić w ciągu roku. W tym roku roznoszenie decyzji przypada jednak w czasie epidemii. Jak zatem będzie ono wyglądało?
Dostarczanie decyzji trwać będzie od 16 stycznia do 28 lutego.
- Prosimy, aby kontakt z pracownikami roznoszącymi decyzje był ograniczony do odbioru wydrukowanej informacji. Osoby odbierające decyzję proszone są o podpisywanie potwierdzeń odbioru własnymi długopisami - informuje Ewa Smoniowska z wydziału podatków i opłat w gorzowskim magistracie. Dodaje, że z powodu pandemii kontakt urzędników z mieszkańcami przebiegać będzie z zachowaniem reżimu sanitarnego. Pracownicy urzędu będą przestrzegali obowiązujących zasad, takich jak zakrywanie ust i nosa, bezpieczny dostęp, dezynfekcja rąk i długopisów.
- Wszelkie wątpliwości co do treści decyzji będą wyjaśniane telefonicznie (tel. 95 735 55 03 lub 95 735 56 22) lub mailowo (wpo@um.gorzow.pl).