Toruński Rower Miejski 2.0 - co po zmianach w przetargu zostało z zapowiadanej rewolucji TRM? Tandem odjeżdża w siną dal

Czytaj dalej
Fot. Jacek Smarz
Paweł Kędzia

Toruński Rower Miejski 2.0 - co po zmianach w przetargu zostało z zapowiadanej rewolucji TRM? Tandem odjeżdża w siną dal

Paweł Kędzia

Mimo obniżonych wymagań - we flocie nie będzie tandemów - oferty w powtórzonym przetargu na obsługę miejskiego systemu rowerowego wciąż przewyższają zaplanowany budżet.

W pierwszym przetargu na obsługę Toruńskiego Roweru Miejskiego nowy operator miał dostarczyć 400 rowerów, w tym 20 pojazdów specjalnych typu tandem. Ponadto na wszystkich stacjach miała być możliwa płatność i rejestracja zbliżeniowa. Jako jedyna ofertę złożyła warszawska firma Nextbike Polska, wyceniając swoje usługi na 7 379 385 złotych. W tej cenie przedsiębiorstwo deklarowało gotowość do urządzenia 11 dodatkowych stacji, podstawienia 40 dodatkowych rowerów i 25 nadprogramowych stojaków.

Pozostało jeszcze 84% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Paweł Kędzia

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.