Do naszej redakcji trafił Czytelnik, który ma problemy z Energą. Zapłacił rachunek za dostawę prądu i dostał wezwanie do zapłaty wraz ze sporą, jak dla emeryta, karą.
Żona Czytelnika opłaca systematycznie rachunki za zużyty prąd, ale przez pomyłkę za dwie faktury zapłaciła na stary numer rachunku zamiast na nowy. Nie wiedziała, że popełniła błąd do czasu, kiedy otrzymała wezwanie do zapłaty opłaconych już faktur. 20 listopada złożyła pismo w Biurze Obsługi Klienta w Koszalinie. Prosiła o przeksięgowanie wpłat na właściwy rachunek i zaliczenia kwoty wezwania do zapłaty a konto przyszłych płatności.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień