U nas dopiero proponują, a inni już to zrobili. Sprawdzamy jak Warszawa odczuła skutki obniżki cen biletów komunikacji miejskiej.
W ubiegłym roku w Warszawie wprowadzono szereg nowych rozwiązań taryfowych. Spadły ceny biletów m.in. w II strefie (to miejscowości wokół Warszawy, gdzie dojeżdża komunikacja miejska ze stolicy) oraz w przejazdach między I a II strefą (I strefa to ścisły obszar stolicy).
- Obniżenie cen biletów poskutkowało wzrostem sprzedaży biletów w okresie czerwiec-grudzień. W porównaniu do analogicznego okresu w 2016 r. w tej grupie biletów został odnotowany prawie 11 procent wzrost. Sprzedaliśmy o ponad 25 tys. sztuk biletów więcej - podsumowuje dla portalu transport-publiczny.pl, Anna Mieleszczenko, kierownik biura sprzedaży biletów ZTM Warszawa.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień