Tabor musi być „eko”. Nawet jeśli pasażerów wozi autobus, w którym już nie ma kierowcy

Czytaj dalej
Fot. Łukasz Kaczanowski
Malgorzata Szlachetka

Tabor musi być „eko”. Nawet jeśli pasażerów wozi autobus, w którym już nie ma kierowcy

Malgorzata Szlachetka

Lublin konsekwentnie stawia na ekologiczną komunikację. Plany są ambitne. Trolejbusy to już standard. Teraz zaczyna się era autobusów elektrycznych, ładowanych dzięki specjalnym ładowarkom.

Początki były skromne. Jedna linia obsługiwana przez jeden autobus elektryczny. Prototyp został zaprezentowany w hali firmy Ursus przy ulicy Frezerów w listopadzie 2014 roku. Wtedy mówiło się, że autobus elektryczny będzie obsługiwał obleganą przez pasażerów linię. Projekt barw dla wozu wybrano w konkursie.

Pozostało jeszcze 95% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Malgorzata Szlachetka

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.