Alek Radomski

Swoje chwalicie, cudzym szastacie. Droga kampania wyborcza za publiczne pieniądze

Dodatek kolportowany na pływalni przy ul. Szczecińskiej zniknął szybko. Wciąż można go dostać w holu ratusza Fot. Łukasz Capar Dodatek kolportowany na pływalni przy ul. Szczecińskiej zniknął szybko. Wciąż można go dostać w holu ratusza
Alek Radomski

Dwunastostronicowy dodatek w ogólnopolskim dzienniku plus kolportaż w miejskich instytucjach. Wszystko po to, aby słupszczanie jeszcze przed wyborami samorządowymi poznali sukcesy władz Słupska i ambitne plany na przyszłość. Koszt? Prawie 36 tys. zł. Płacił ratusz. - To nieuczciwa kampania- komentują konkurenci.

„Życie regionów” to dodatek do dziennika „Rzeczpospolita”. Wydanie z czwartku, 4 października, w całości zostało poświęcone Słupskowi.

Na pierwszej stronie prezydent Robert Biedroń pisze: „Stworzyliśmy miasto wygodne, zorganizowane dla potrzeb mieszkańców i mieszkanek, w którym inwestycje służą poprawie jakości codziennego życia”.

Pozostało jeszcze 81% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Alek Radomski

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.