Jan Hofman

Sandra Kubicka, modelka z Łodzi, ostro skrytykowana przez blogerkę. O co poszło?

Sandra Kubicka, modelka z Łodzi, ostro skrytykowana przez blogerkę. O co poszło?
Jan Hofman

Internet jest wspaniałym miejscem, by zareklamować to i owo.

Setki tysięcy czy miliony śledzących profile celebrytów, to idealni odbiorcy promowanych produktów. Niestety, wiele wskazuje na to, że nie zawsze złapiemy w sieci wyśmienitą okazję, jak ją przedstawiają ci, którzy przekonują do kupna.
Sandra Kubicka, modelka z Łodzi, ostatnio reklamuje ekologiczne produkty swojej firmy, zajmującej się sprzedażą kremów, suplementów i zdrowej żywności.

Najnowszy produkt przedstawiany jako „formuła stworzona z myślą o kobietach aktywnych seksualnie, planujących ciążę lub karmiących piersią”, postanowiła przeanalizować znana blogerka Katarzyna Daniłko. Wyszło ciekawie.
„Instagram to nie apteka, a influencerzy to nie są specjaliści! Nie trać pieniędzy na nieprzebadane cukierki! - napisała „pani od jakości”.

Farmaceuta, który na potrzeby posta blogerki, przeanalizował skład suplementu, nie pozostawił na nim suchej nitki.
Okazało się, że produkt o tym samym składzie, który na stronie firmy jest dostępny za 149 zł, w aptece można kupić... pięć razy taniej.
Blogerka pisze też, że Kubicka nie jest właścicielką firmy - jej udział jest w zasadzie symboliczny i zapewne ogranicza się jedynie do bycia „ambasadorką marki”.

Jan Hofman

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.