Roman Laudański

Samoloty szkoleniowe kurzyły się w hangarach. Dlaczego?

Samoloty szkoleniowe kurzyły się w hangarach. Dlaczego? Fot. www.m-346.com
Roman Laudański

Samoloty szkoleniowe kurzyły się w hangarach zamiast służyć młodym pilotom w nauce latania maszynami odrzutowymi.

Kilka dni po rozbiciu samolotu MiG-29 pod Mińskiem Mazowieckim Bartosz Kownacki, wiceminister obrony narodowej w TV Trwam obwieścił, że „właśnie odebraliśmy osiem sztuk samolotów szkolenia zaawansowanego AJT - Master M-346. One są już na wyposażeniu”. W „Polsce Zbrojnej” pojawiła się informacja, że „włoski producent samolotów M-346 Master zakończył usuwanie braków w oprogramowaniu i maszyny szkolno-treningowe są gotowe do wejścia do służby. Nastąpi to prawdopodobnie jeszcze w tym roku”.

Dlaczego samoloty szkoleniowe kurzyły się w hangarach zamiast służyć młodym pilotom w nauce latania maszynami odrzutowymi? O tym w dalszej części artykułu.

Pozostało jeszcze 77% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Roman Laudański

Nieustającą radością w pracy dziennikarskiej są spotkania z drugim człowiekiem i ciekawość świata, za którym coraz trudniej nam nadążyć. A o interesujących i intrygujących sprawach opowiadają mieszkańcy najmniejszych wsi i największych miast - słowem Czytelnicy "Gazety Pomorskiej"

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.