Romuald Kurzawa, rzecznikiem 21. Brygady Strzelców Podhalańskich w Rzeszowie: Przekonujemy młodych, by zostali żołnierzami

Czytaj dalej
Fot. Joanna Urbaniec/Polska Press
Beata Terczyńska

Romuald Kurzawa, rzecznikiem 21. Brygady Strzelców Podhalańskich w Rzeszowie: Przekonujemy młodych, by zostali żołnierzami

Beata Terczyńska

Rozmowa z Romualdem Kurzawą, rzecznikiem 21. Brygady Strzelców Podhalańskich w Rzeszowie.

Romuald Kurzawa, rzecznikiem 21. Brygady Strzelców Podhalańskich w Rzeszowie: Przekonujemy młodych, by zostali żołnierzami
ARCHIWUM 21. BSP Por. Kurzawa: Kampania to odpowiedź na wzrost zainteresowania wojskiem.

Ruszyła kampania rekrutacyjna Ministerstwa Obrony Narodowej „Zostań żołnierzem Rzeczypospolitej”. Jaki jest zamysł tej akcji?

Polska armia powinna być liczniejsza, dlatego głównym celem organizatorów jest zachęcenie młodych ludzi, by planując przyszłość, wzięli pod uwagę możliwość zostania zawodowymi żołnierzami. MON chce pokazać, że to nie tylko służba, ale też ciekawa, stabilna i perspektywiczna praca, dająca możliwość zdobycia specjalistycznych kwalifikacji. Żołnierze już zaczęli i będą do połowy grudnia spotykać się z Polakami, wskazując na możliwości wstępowania do wojsk lądowych, specjalnych, lotnictwa, marynarki wojennej i obrony terytorialnej. Zarówno do służby zawodowej, jak i NSR.

W dalszej części artykułu m.in.:

  • jak będą wyglądały spotkania żołnierzy z Polakami
  • gdzie można znaleźć harmonogram spotkań
Pozostało jeszcze 58% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Beata Terczyńska

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.nowiny24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.