Od jesieni nie dostali rachunku za gaz. Zawiódł system
- Od jesieni nie dostaliśmy rachunku za gaz. Boimy się, że narośnie nam dług, który ciężko będzie jednorazowo spłacić - obawiali się państwo Kubańscy. Wszystko przez zmianę systemu informatycznego u dostawcy.
Jadwiga i Jan Kubańscy ostatni rachunek za gaz dostali we wrześniu ub. roku. Od tego momentu dostawca nie upomniał się o płatność. - Na początku grudnia była u nas pani, która odczytała stan licznika i zapewniała, że rachunek dostaniemy jeszcze przed świętami, ale do tej pory go nie otrzymaliśmy - mówił w rozmowie z „Pomorską” Jan Kubański.
Sytuacja ta zaniepokoiła państwa Kubańskich. - Boimy się, że nagle spadnie na nas większa kwota, którą ze skromnej emerytury ciężko będzie spłacić - obawiała się Jadwiga Kubańska.
Czytaj więcej w dalszej części artykułu.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień