Nowy napastnik Stali Rzeszów, Łukasz Zagdański przyznaje, że bardzo podoba mu się wizja klubu, która jest bardzo ambitna

Czytaj dalej
Fot. Jacek Smarz / polska press
Michał Czajka

Nowy napastnik Stali Rzeszów, Łukasz Zagdański przyznaje, że bardzo podoba mu się wizja klubu, która jest bardzo ambitna

Michał Czajka

Chociaż Łukasz Zagdański miał również oferty z innych klubów, to zdecydował się dołączyć do rzeszowskiej Stali. Jak mówi, spodobał mu się pomysł budowy silnej Stali.

Zdecydowałeś się na Stal Rzeszów choć podobno oferty z wyższych lig też były. Dlaczego więc Stal?

Tak miałem oferty i zapytania z 2-ligowych klubów, to prawda. Dlaczego Stal? Przekonała mnie przede wszystkim wizja klubu, która jest bardzo ambitna i zdecydowałem się brać w tym udział. Mam nadzieję, że uda się ten pomysł budowy silnej Stali wkomponować w życie.

W dalszej części rozmowy Łukasz Zagdański mówi m. in.:

  • pozostaniu w ŁKS-ie Łódź
  • przeprowadzce do Rzeszowa
Pozostało jeszcze 83% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Michał Czajka

Dziennikarz sportowy W dziale sportowym "Nowin" jestem od 2015 roku. Sport zawsze był moją pasją. Z czasem zacząłem nie tylko pisać, ale również fotografować i przygotowywać materiały wideo z różnych wydarzeń. Moje ulubione dyscypliny to piłka nożna i żużel, ale w redakcji właściwie zajmuję się każdą dyscypliną (jeśli oczywiście jest taka potrzeba). Ponadto współpracuję z "Tygodnikiem Żużlowym". W przeszłości pisałem również na łamach "Przeglądu Sportowego",  "WPSportoweFakty.pl" oraz portalu "PoBandzie".

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.nowiny24.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2021 Polska Press Sp. z o.o.