Nie ma tygodnia bez awarii na bydgoskich szynach

Czytaj dalej
Fot. Tomasz Czachorowski
Mikołaj Romanowski

Nie ma tygodnia bez awarii na bydgoskich szynach

Mikołaj Romanowski

Większość bydgoskich tramwajów ma swoje lata. To właśnie te pojazdy, stare „Konstale” z lat 80 ubiegłego wieku, najczęściej ulegają usterkom, skutkującym wstrzymaniem ruchu. A tych w ostatnim czasie jest sporo...

Poniedziałek, 23 października, tuż po godz. 8, poranny szczyt. Na rondzie Fordońskim awaria tramwaju - uszkodzony pantograf. - Nie wiadomo, ile potrwa naprawa usterki - słyszymy od dyżurnego ruchu MZK. Zarząd Dróg i Komunikacji Miejskiej lotem błyskawicy informuje na swoim profilu na Facebooku o wprowadzeniu komunikacji zastępczej. - Przecież to jakaś paranoja, w piątek było to samo - mówi wyraźnie zdenerwowany mężczyzna w beżowej kurtce. - Tydzień bez awarii, tygodniem straconym - rzuca z przekąsem towarzyszący mu kolega, drobny blondyn z fantazyjną czupryną. Podobnych komentarzy ludzi, wysiadających z unieruchomionego pojazdu, jest więcej. Jakaś kobieta mówi o spóźnianiu się do pracy, ktoś obawia się, czy dojedzie na czas w umówione miejsce, padają niecenzuralne słowa. Niektórzy wyglądają na zdezorientowanych, dopytują o możliwości dojazdu w różne miejsca. Wielu korzysta ze smartfonów, zadając pytania pod informacją ZDMiKP. „Jak dojechać do Fordonu?” - pyta pani Magdalena.

w dalszej części artykułu:

  • lista awarii bydgoskich tramwajów i ich przyczyny z ostatnich dwóch miesięcy
  • czy MZK przygotowane są do zimy?
  • przegląd bydgoskiego taboru - czym jeździmy
Pozostało jeszcze 87% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Mikołaj Romanowski

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.