Nękanie albo haracz? Nie. To jest dobrowolna zgoda na przekazywanie informacji marketingowych przez telefon. Też tak macie?

Czytaj dalej
Fot. RED. GL
Eliza Gniewek-Juszczak

Nękanie albo haracz? Nie. To jest dobrowolna zgoda na przekazywanie informacji marketingowych przez telefon. Też tak macie?

Eliza Gniewek-Juszczak

- To rodzaj haraczu. Jak zapłacisz, to przestają nękać - skarży się Czytelniczka. Sprawdziliśmy ten temat u trzech operatorów sieci komórkowej.

- Tak często dzwonili do mnie pracownicy biura klienta, że poszłam do siedziby mojego operatora telefonii komórkowej, żeby dowiedzieć się, o co chodzi i zablokować to - opowiada Czytelniczka. - Dzwoni komórka, szukam w torebce, denerwuję się, czy to jakaś ważna sprawa rodzinna, a tu znowu oferta!

Pozostało jeszcze 80% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Eliza Gniewek-Juszczak

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.