Ukazała się letnia edycja łódzkiej "Strefy Biznesu".
W numerze dużo miejsca zajmuje pandemia koronawirusa i jej wpływ na rynek biurowy, mieszkaniowy, a także działalność centrów handlowych i turystykę. Dr Paweł Kowalski z Uniwersytetu Łódzkiego przewiduje, że nie ma już powrotu do handlu jaki znamy sprzed pandemii. Centra handlowe przestały być miejscami spędzania wolnego czasu, zmieniło się też zachowanie konsumentów. W letniej "Strefie Biznesu" piszemy też o tym, że koronawirus nie wszystkim pokrzyżował plany, bez opóźnień odbyło się otwarcie kompleksu Monopolis - w danych zakładach Monopolu Wódczanego mieszczą sie teraz m.in. biura, gastropoasdaż, teatr. Piszemy też o nowym trendzie - biroturystyce, która w regionie łódzkim zyskuje coraz więcej zwolenników. Wakacje na piwnym, lokalnym, szlaku wydają się być teraz idealne.
Szukajcie "Strefy Biznesu" w najmodniejszych łódzkich miejscach. Miłej lektury!