Mobile first — jak komunikować się z generacją Z? Mobile Trends Conference. Tym razem zagościmy tylko na Waszych ekranach!
Dwa dni, dwie branże i ogromna dawka wiedzy, niezbędna dla tych, którzy chcą być na bieżąco – tak kuszą gospodarze specjalnej edycji Mobile Trends Conference. A, że czasy mamy niezwykłe, nietypowa będzie również ta edycja MTC. Tym razem gościć będziemy tylko na Waszych ekranach!
Dwudniowe spotkanie, rozpoczynające się 8 października, poświęcone będzie sprzedaży internetowej, finansom i bankowości, a także rosnącej roli pokolenia Z.
Mobile Trends Conference Commerce & Banking
Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995-2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką.
Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już 8 i 9 października podczas Mobile Trends Conference Commerce & Banking.
Wychowani w... internecie
To pokolenia dobrze zorientowane w technologii, często określane jako mobile first czy pokoleniem internetowym. Nie bez powodu.
Większość z nich nie rozstaje się ze smartfonem nawet na chwilkę. Wychowani są w... internecie, a media społecznościowe to dla nich oczywistość.
Znajdziesz ich na Tik-Toku, Twitchu, Instagramie czy Discordzie. Ich wzorami do naśladowania są influencerzy, a w szczególności osoby popularne na Tik-Toku, tak zwani Tik-Tokerzy.
MTC2020 i przedstawiciele generacji Z
Marcin Pyć (Grupa LTTM), podczas pierwszego dnia konferencji, pokaże, jak na strategię w influencer marketingu wpłynął czas pandemii, na który żadna z marek nie była przygotowana. 30% wzrost zasięgów twórców nie miał tak dużego wpływu na współpracę z markami, jak wiarygodność, która stała się kluczową wartością.
Tego samego dnia Albert Stęclik (Dziadek do orzechów) przełoży nurt poznawczo-behawioralny w psychologii na działania marketingowe. Wszystko oczywiście nawiązując do branży commerce i retail.
Od Roberta Sosnowskiego (Reach a Blogger) – to już drugiego dnia - dowiemy się jak spopularyzować aplikację mobilną banku z udziałem micro influencerów. Z kolei Tomasz Pasko (NotBoring.agency) opowie o tym, jak kupuje generacja Z oraz spróbuje przekonać nas, dlaczego reklama na Snapchacie i TikToku jest niezbędna.
Nie tylko pokolenie Z
Program specjalnej edycji konferencji Mobile Trends jest zróżnicowany i powinien zainteresować nawet najbardziej wymagających uczestników. Tematy prelekcji dotyczą wielu zagadnień, począwszy od tworzenia i projektowania aplikacji, trendów związanych z sytuacją post pandemiczną i planami na przyszłość po tematy marketingowe.
Konferencja tylko online
W trosce o komfort i bezpieczeństwo uczestników organizatorzy podjęli decyzję, że październikowa edycja Mobile Trends Conference będzie dostępna wyłącznie online. Na uczestników czeka dwudniowy live-streaming oraz ponad 20 wystąpień ekspertów branż commerce i banking, a to wszystko z dowolnego miejsca na świecie!
Orange Flex zostało Złotym Sponsorem MTC Commerce & Banking oraz sponsorem transmisji. To właśnie dzięki nim możemy spotkać się online już w najbliższy czwartek i piątek.
MTC już 8-9 października. Tylko online!
Więcej informacji oraz sprzedaż biletów na stronie: www.2020.mobiletrends.pl
8.50
rozpoczęcie konferencji
9-9.25
ANTONINA GRZELAK (Mr Receipt)
Aplikacje mobilne jako narzędzie dotarcia do konsumenta
9.30-9.55
EMIL WASZKOWSKI (Future Mind)
Przyszłość aplikacji mobilnych retail, czyli w jaki sposób lepiej angażować i monetyzować użytkowników
10.30-10.55
MACIEJ WOJTOWICZ (InPost), WOJCIECH KUŁAGA (InPost)
Aplikacja InPost Mobile, czyli jak pozyskać ponad 4 mln użytkowników w ciągu 1,5 roku
11-11.25
ARTUR STANKIEWICZ (Orange Polska)
Dlaczego aplikacje sprawdziły się w czasach pandemii, czyli jak sprzedawać kiedy sklepy są zamknięte?
11.30-11.55
ROBERT PASZKIEWICZ (OVHcloud)
Technologia w blokach startowych, czyli dlaczego miliony Polaków mogły kupować online mimo #zostanwdomu
12.45-13.10
MICHAŁ SZKLARSKI (e-point)
Huawei AppGallery - jakie możliwości daje nam najnowszy marketplace z apkami mobilnymi?
13.15-13.40
MARCIN RUDZIK (Brand Active)
mCommerce pełną gębą na SaaS - jak to zrobić?
13.45-14.10
MAREK BOBER (IdoSell)
Naturalna ewolucja Omnichannel jako odpowiedź na oczekiwania klienta - możliwości mobile shopping experience
14.30-14.55
MARCIN PYĆ (Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
Zaufanie czy zasięg? Czego uczy nas influencer marketing w czasie pandemii
15-15.25
ALBERT STĘCLIK (Dziadek do orzechów)
Marketing poznawczo behawioralny
15.30-15.55
TOMASZ SZULKOWSKI ([m]spark powered by KnowledgeHub)
Oto martech, syn mobile’a. Czy ma zastosowanie w obszarze Commerce
8.50
rozpoczęcie konferencji
9-09.25
KRZYSZTOF WOJEWODZIC (Escola)
Jak nie schrzanić aplikacji mobilnej?
9.30-9.55
ARTUR JÓZEFOWSKI (SGB-Bank S.A.), JAKUB WYPARŁO (SGB-Bank SA)
SGB Mobile - daj się zaskoczyć!
10.30-10.55
MAGDALENA SERAFIN (ING Bank Śląski)
Gdy Klient pyta „Czy mogę to zrobić w apce?”
11-11.25
PIOTR KOZŁOWSKI (Symetria UX), JOANNA KONOPIŃSKA (Symetria UX)
Jak przenieść „trudną” usługę offline do świata cyfrowego? Case study
11.30-11.55
AGNIESZKA KSIĘŻYK (EDISONDA)
Bankowość biznesowa - równie użyteczna, jak indywidualna?
12.45-13.10
PIOTR KARDASZ (TMS Brokers)
Wilk nie wyje z Wall Street. Jak COVID przeniósł inwestycje na giełdzie do mobile?
13.15-13.40
ROBERT SOSNOWSKI (Reach a Blogger)
Jak spopularyzować aplikację mobilną banku przy udziale micro influencerów nie tracąc przy tym fortuny
13.45-14.10
TOMASZ PASKO (NotBoring.agency)
Marketing po Facebook’u. Jak kupuje generacja Z. Dlaczego musisz się reklamować na Snapie i TikToku?
14.30-14.55
MACIEJ ŻULEWSKI (Orange Polska), MARIYA OLLIN (Orange Polska)
W realu kartą, a w digitalu…? Kilka słów o płatnościach w usługach subskrypcyjnych
15-15.25
PIOTR KORZENIOWSKI (Piwik PRO)
Analiza kompletnej drogi klienta w bankowości online i mobile
15.30-15.55
RADOSŁAW BUŁAT (Applover), BARTŁOMIEJ PAPIERZYŃSKI (Steppie)
Pieniądze za aktywność. Wykorzystanie danych w commerce bankingu