Market Carrefour w zielonogórskim Focus Mall już w listopadzie
- Już w listopadzie zostanie uruchomiony w Zielonej Górze drugi market ze znakiem Carrefour - zadeklarowano nam w siedzibie spółki Carrefour Polska w Warszawie. Market ten znajdzie się w Focus Mallu, w miejscu, gdzie przez wiele lat była Alma, która mimo sporej popularności jednak zbankrutowała.
Krystynę Czekaj spotkaliśmy tuż obok miejsca, gdzie jeszcze rok temu była Alma, a gdzie od listopada ma być placówka Carrefour. - To bardzo dobra nowina. W Focus Mallu jestem bardzo często i faktycznie brakuje tu sklepu spożywczego. A przecież najczęściej klienci przyjeżdżają tu samochodami i przy okazji zakupu odzieży czy sprzętu AGD, mogliby kupić też żywność. Ja na pewno będę częsta klientką tego marketu - zapowiedziała pani Krystyna.
Państwo Iwona i Roman przyjechali z Nowej Soli. Od wielu lat są stałymi bywalcami Focus Mallu. - Przyjeżdżamy tu z dziećmi na lody, często do kina i na zakupy. Kiedy była Alma, to tam też często zaglądaliśmy. Mąż kupował piwo z różnych krajów a ja wędliny i sery. Szkoda, ze Almy nie ma, ale cieszę się, że będzie Carrefour. Tym bardziej, że takiego marketu nie ma w Nowej Soli - powiedziała pani Iwona.
To prawda, że Alma zniknęła ponad rok temu. I od tego czasu nic się na jej miejscu nie dzieje. Kiedy tam byliśmy w piątek, pomieszczenia po Almie były zabite na głucho. Ale to się zmieni w listopadzie. Nowy market powstanie na powierzchni około 1.500 mkw. Stanie się tak dlatego, że zarządca zielonogórskiej galerii dogadał się z Carrefour Polska.
Jak wynika z informacji, którą uzyskaliśmy z Warszawy nowy supermarket będzie należał do segmentu premium. To oznacza, że znajdzie się w nim szeroki asortyment produktów, w tym bogaty wybór wędlin i serów i będą to zarówno produkty uznanych marek jak też lokalnych producentów. A przypadku wędlin także z własnej wędzarni. Będzie też piekarnia.
Według planów przyjętych przez Carrefour Polska placówka znajdująca się w Focus Malu będzie wyróżniała się nowoczesnym designem i rozbudowaną ofertą produktów delikatesowych, w tym wyrobów oznaczonych ,,zielonym listkiem”.
Przypomnijmy, że Carrefour jest w Polsce właścicielem nie tylko kilkudziesięciu centrów handlowych, często ze stacjami paliw, ale też kilkuset mniejszych placówek. W przypadku Zielonej Góry trzeba wspomnieć o markecie przy ul. Dąbrówki.
Dziś w Focus Mallu jest ponad setka sklepów, głównie odzieżowych, AGD i TV, siedzib banków, kawiarni i innych punktów usługowych. Wydaje się, że powstanie marketu Carrefour jest strzałem w dziesiątkę. Nowy market to też dodatkowa konkurencja dla tych istniejących. Czyli klienci powinni zyskać.