Ludzie wciąż listy piszą. Polacy dobrze oceniają Pocztę Polską

Czytaj dalej
Fot. SłAwomir Kowalski / Polska Press
Edyta Hanszke

Ludzie wciąż listy piszą. Polacy dobrze oceniają Pocztę Polską

Edyta Hanszke

Generalnie dobrze oceniamy usługi powszechne świadczone przez Pocztę Polską - wynika z badań. Klienci indywidualni dodaliby do tego katalogu przesyłki kurierskie, a firmy - przesyłki reklamowe.

W katalogu pocztowych usług powszechnych jest m.in. wysyłanie listów, paczek w kraju i z zagranicy. Obowiązkiem państwa jest zagwarantowanie takich usług i wybranie operatora, który się tym zajmie.

Obecnie (do 2025 r.) to zadanie państwowej spółki Poczty Polskiej, wybranej w konkursie przez prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

W ocenie klientów poprawy wymaga terminowość doręczania przesyłek

Teraz UKE zlecił badanie, żeby sprawdzić m.in., jak PP wywiązuje się ze swoich obowiązków i jakich usług oczekują klienci.

Okazało się np., że

Pozostało jeszcze 78% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Edyta Hanszke

Zajmuję się tematyką gospodarki, przedsiębiorczości, rynku pracy, ubezpieczeń i społeczną. Piszę o szeroko rozumianych pieniądzach: tych, które zarabiamy, wydajemy, ale także np. pochodzących z programów unijnych.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.