Koniec wojny na ceny biletów autobusowych między przewoźnikami na trasie Kluczbork – Opole

Czytaj dalej
Fot. Monika Kluf
Mirosław Dragon

Koniec wojny na ceny biletów autobusowych między przewoźnikami na trasie Kluczbork – Opole

Mirosław Dragon

PKS Kluczbork i opolski LUZ podniosły z powrotem ceny biletów. Ale dzięki ostrej konkurencji i tak jest taniej, niż wcześniej. Trzeci z konkurentów nie wytrzymał wojny cenowej i wycofał się.

Na początku 2015 r. na trasę z Kluczborka do Opola wszedł opolski LUZ. Pasażerom zaproponował bilety za jedyne 4 zł.

Inni przewoźnicy też musieli ostro ściąć ceny: PKS Kluczbork z 7,30 zł na 5 złotych, za tyle samo pasażerów do Opola woził także kluczborski Fart.

Ta ostatnia firma jako pierwsza nie wytrzymała cen biletów będących na granicy dumpingu i wycofała się z linii.

  • Jak długo trwała wojna na ceny biletów autobusowych na trasie Kluczbork - Opole?
  • Ile kosztowały bilety "promocyjne", a ile kosztują po podwyżce?

 

Pozostało jeszcze 73% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Mirosław Dragon

Jestem dziennikarzem „Nowej Trybuny Opolskiej" oraz wydawcą portalu internetowego Nto.pl


Można do mnie pisać: mdragon@nto.pl


Moje artykuły i materiały dziennikarskie miały w ubiegłym roku łącznie ponad 38 milionów odsłon.


Jestem dziennikarzem multimedialnym: oprócz pisania artykułów, robię też zdjęcia, a także nagrywam i montuję wideo.


Prowadziłem wiele śledztw dziennikarskich, wykrywałem afery, patrzyłem władzy na ręce.


Opisuję także historię lokalną, promuję ciekawych ludzi z Opolszczyzny.


Najbardziej szczęśliwy jestem wtedy, gdy uda się pomóc potrzebującym ludziom, chorym dzieciom. To są momenty, kiedy jesteśmy z czytelnikami i darczyńcami jedną wielką rodziną.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.