Maciej Czerniak

Kolejna klientka Enei rozwiązała umowę i nie musi płacić kary. A UOKiK wszczyna postępowanie

Mieszkanka Bydgoszczy czuła się wprowadzona w błąd przez przedstawiciela firmy Enea. Teraz może zerwać umowę bez ponoszenia dodatkowych kosztów Fot. Archiwum Mieszkanka Bydgoszczy czuła się wprowadzona w błąd przez przedstawiciela firmy Enea. Teraz może zerwać umowę bez ponoszenia dodatkowych kosztów
Maciej Czerniak

Pani Elżbieta dostawała rachunki wyższe o 60 zł w postaci "opłaty handlowej". Twierdziła, że nikt nie poinformował jej o tym naliczaniu. UOKiK wszczął postępowanie sprawdzające w sprawie "Pewnej Ceny".

- Pod koniec marca wszczęliśmy postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdzimy warunki oferty "Pewna cena" i przekazywane klientom informacje o opłacie handlowej. Postępowanie jest na wczesnym etapie - mówi Agnieszka Majchrzak z departamentu komunikacji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Historię klientki, która podpisała umowę z Eneą S.A. na dostarczenie energii elektrycznej w ramach tej właśnie taryfy, opisywaliśmy na początku roku. Niedawno dystrybutor energii odpowiedział na jej żądanie rozwiązania umowy.

Interweniowaliśmy w związku z zastrzeżeniami klientki, co do uczciwego przedstawienia jej oferty przez konsultanta Enei. Sprawa ma dalszy ciąg. Czytajcie więcej!

Pozostało jeszcze 75% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Maciej Czerniak

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.