
Pani Elżbieta dostawała rachunki wyższe o 60 zł w postaci "opłaty handlowej". Twierdziła, że nikt nie poinformował jej o tym naliczaniu. UOKiK wszczął postępowanie sprawdzające w sprawie "Pewnej Ceny".
- Pod koniec marca wszczęliśmy postępowanie wyjaśniające, w którym sprawdzimy warunki oferty "Pewna cena" i przekazywane klientom informacje o opłacie handlowej. Postępowanie jest na wczesnym etapie - mówi Agnieszka Majchrzak z departamentu komunikacji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Historię klientki, która podpisała umowę z Eneą S.A. na dostarczenie energii elektrycznej w ramach tej właśnie taryfy, opisywaliśmy na początku roku. Niedawno dystrybutor energii odpowiedział na jej żądanie rozwiązania umowy.
Interweniowaliśmy w związku z zastrzeżeniami klientki, co do uczciwego przedstawienia jej oferty przez konsultanta Enei. Sprawa ma dalszy ciąg. Czytajcie więcej!
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień