Chyba każdy z nas spotkał się z podobną sytuacją. Robicie zakupy, chcecie zapłacić kartą. Wiecie, ile macie na koncie. A tu kasjerka informuje, że transakcję odrzucono. Próbujecie kilka razy i dalej nic. Jedni rezygnują z zakupu, inni płacą gotówką. Czy ktoś sprawdza konto? Zrobiła to nasza Czytelniczka. - Po takich zakupach zostało mi 36 zł! - przyznaje zdenerwowana. - Bardzo proszę o pomoc w nagłośnieniu sprawy.
Wszystko zaczyna się od komunikatu „transakcja odrzucona”. Moment dla wielu stresujący. Bo na taśmie sklepowej wyłożonych mnóstwo produktów, na koncie odpowiednia kwota, a system odmawia sprzedaży. W podobnej sytuacja znalazła się ostatnio nasza Czytelniczka. Pani Małgorzata wybrała się na zakupy do jednego ze sklepów. Po nich sprawdziła stan swojego konta bankowego i nie mogła uwierzyć w to, co widzi.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień