Kampanie w Google Adwords
Dziennie o naszą uwagę walczy ok. 5 000 reklam.
Wszechobecny szum informacyjny sprawia, że dziś komunikat musi być nie tylko atrakcyjny i wyróżniać się na tle konkurencji. Ważne, aby Twoja reklama docierała do odbiorcy, który rzeczywiście tego chce i jest zainteresowany produktami, które oferujesz. Kolejnym kluczowym czynnikiem jest też czas.
W końcu nie zainteresowałaby Cię oferta narciarska w środku lata, prawda?
70% Polaków korzysta ze smartfonów.
Aż 82% użytkowników smartfonów podczas zakupu w sklepie, sprawdza dany produkt w Internecie. Oznacza to, że dziś ważne są zarówno reklamy tworzone na komputery, jak i te na urządzenia mobilne.
Odbiorcami kampanii AdWords są świadomi i zaangażowani klienci, którzy wiedzą czego chcą i często poszukują informacji na temat produktów w sieci.
Jak to działa w Google AdWords?
Google AdWords to reklama, która trafia do odbiorcy na podstawie zapytania, które ten wpisał w wyszukiwarkę.
Załóżmy, że chcesz sprzedawać aparaty fotograficzne. Gdy potencjalny klient wpisze w przeglądarkę hasło "Aparat X". Kampania AdWords sprawi, że wśród pierwszych wyników zobaczy Twoją stronę internetową oraz aparaty z tej oferty.
Oczywiście pozycja Twojej reklamy w sieci zależy od wielu czynników, ale spokojnie - Tym zajmą się już nasi eksperci.