Kampanie displayowe

Czytaj dalej
Biuro Reklamy

Kampanie displayowe

Biuro Reklamy

Dziś reklama w prasie to za mało! Wychodzimy naprzeciw wymaganiom klientów i zawsze rekomendujemy cross promoting, czyli promocję zarówno w prasie, jak i w internecie.

A skoro o internecie mowa...

Czy wiesz, że na jednego internautę przypada ponad 1,7 tys. banerów reklamowych miesięcznie?

Nic więc dziwnego, że według raportu OnAudience.com polscy internauci są na szczycie listy w używaniu tzw. "AdBlocków", czyli wtyczek blokujących reklamy w sieci.*

Dlatego też ogromną uwagę przykładamy do jakości naszych reklam typu display. Przy tworzeniu kampanii staramy się projektować ją tak, żeby zachęciła do kliknięcia i przyciągnęła Twoich odbiorców.

Display na komputerze to nie wszystko!

Ponad połowa naszych czytelników korzysta z serwisów na urządzeniach mobilnych, takich jak tablety czy smartfony. To właśnie na takie urządzenia (poza komputerami) tworzymy reklamy.

Billboard, rectangle, wideboard czy screening? Spokojnie, nasi specjaliści opowiedzą i doradzą Ci najefektywniejsze dla Ciebie formy displayowe.


* Według raportu "Reklama w internecie", grudzień 2017, Interaktywnie.com

Biuro Reklamy

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.