Kampanie displayowe
Dziś reklama w prasie to za mało! Wychodzimy naprzeciw wymaganiom klientów i zawsze rekomendujemy cross promoting, czyli promocję zarówno w prasie, jak i w internecie.
A skoro o internecie mowa...
Czy wiesz, że na jednego internautę przypada ponad 1,7 tys. banerów reklamowych miesięcznie?
Nic więc dziwnego, że według raportu OnAudience.com polscy internauci są na szczycie listy w używaniu tzw. "AdBlocków", czyli wtyczek blokujących reklamy w sieci.*
Dlatego też ogromną uwagę przykładamy do jakości naszych reklam typu display. Przy tworzeniu kampanii staramy się projektować ją tak, żeby zachęciła do kliknięcia i przyciągnęła Twoich odbiorców.
Display na komputerze to nie wszystko!
Ponad połowa naszych czytelników korzysta z serwisów na urządzeniach mobilnych, takich jak tablety czy smartfony. To właśnie na takie urządzenia (poza komputerami) tworzymy reklamy.
Billboard, rectangle, wideboard czy screening? Spokojnie, nasi specjaliści opowiedzą i doradzą Ci najefektywniejsze dla Ciebie formy displayowe.
* Według raportu "Reklama w internecie", grudzień 2017, Interaktywnie.com