Jak z szybkich i wściekłych
Samochody, które zaparkowały na terenie Białej Fabryki przy ul. Piotrkowskiej niejednego miłośnika motoryzacji mogą przyprawić o prawdziwy zawrót głowy. Auta po profesjonalnym tuningu - zmianach wizualnych i technicznych - naprawdę robią wrażenie.
Potężne koła z felgami kutymi na specjalne zamówienie właścicieli, przerobione karoserie z elementami karbonu, pneumatyczne zawieszenia, czy wreszcie potężna moc drzemiąca w zmodyfikowanych silnikach - to wszystko można było podziwiać w ramach imprezy See You Next Year 2016.
- Znamy się dobrze, ponieważ spotykamy się cyklicznie właśnie na tego typu imprezach tuningowych, jak ta w Łodzi - mówi Wojciech Maląg, który przyjechał do Łodzi z Częstochowy 400 konnym audi a4.
Ile kosztuje profesjonalny tuning?
Pakiet tzw. podstawowy zaczyna się od 8 - 10 tys. zł. Za takie pieniądze można podnieść moc silnika i zamówić oryginalne felgi aluminiowe z oponami. Górną granicę finansową trudno wskazać. Są osoby, które w samochody kosztujące 300 tys. zł potrafią włożyć kolejne 200 tys., albo więcej.
Chodzi o to, by wóz był jeszcze szybszy i miał niepowtarzalny wygląd. A to musi kosztować.