O 24 złote więcej płacili za bilet miesięczny pasażerowie spółki przewozowej Transkom Skoczów. Wszystko przez drobny błąd.
Różne ceny biletów na tej samej trasie? Coś takiego zdarzyło się w powiecie cieszyńskim. Kiedy Czytelnik DZ zauważył problem, firma Transkom Skoczów posypała głowę popiołem i zapowiedziała zwrot pieniędzy. Tymczasem pasażerowie, którzy kupowali droższe bilety, czują się oszukani.
- W kasach w Cieszynie i Skoczowie za bilety szkolne, na przykład za przejazd z Pruchnej Stadniny Koni do Cieszyna i z powrotem, stosuje się inne ceny biletów. W Cieszynie za tę trasę zapłacimy 127,50 zł, a w Skoczowie 103,02 zł - zaalarmował nas Janusz Hudziec, pasażer firmy Transkom Skoczów.
Jak nas poinformował, po pierwszych rozmowach z firmą Transkom Skoczów nikt nie był w stanie wyjaśnić mu, dlaczego ceny się różnią.
- Dowiedziałem się tylko, że prawidłowa cena za ten bilet powinna wynieść 103,02 zł, więc o mniej więcej 24 zł zawyża cenę biuro cieszyńskie - mówi Janusz Hudziec. Twierdzi, że to oznacza, iż kilkadziesiąt młodych osób zapłaciło za bilet o 24 zł więcej niż powinno.
Jak udało nam się dowiedzieć, pasażerowie, którzy kupowali bilety w Cieszynie, faktycznie płacili za bilety więcej niż powinni.
Prezes firmy Transkom Skoczów tłumaczy, że ta różnica wynikała z błędu informatycznego. Zbyt drogie bilety były sprzedawane w cieszyńskim biurze podróży, które współpracuje z przewoźnikiem.
Dalej piszemy:
- skąd wziął się błąd w cenach biletów,
- czy można otrzymać zwrot pieniędzy
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień