Internetowe Rewolucje Google Polska już trwają ZOBACZ

Czytaj dalej
q

Internetowe Rewolucje Google Polska już trwają ZOBACZ

q

Internetowe Rewolucje 2015 Google Polska: Od początku lipca firma Google Polska prowadzi w woj. śląskim pilotaż projektu Internetowe Rewolucje. Jego celem jest przeszkolenie tysiąca przedsiębiorców, przedstawicieli małych i średnich firm z województwa śląskiego w zakresie kompetencji cyfrowych - tak, aby firmy potrafiły skuteczniej wykorzystywać możliwości internetu w biznesie. Do akcji włączył się Dziennik Zachodni - zapraszamy na bezpłatne szkolenia i warsztaty z firmą Google. Trwać będą od 27 do 31 lipca w redakcji przy ul. Baczyńskiego 25a w Sosnowcu-Milowicach.

INTERNETOWE REWOLUCJE 2015:

Dzięki bezpłatnym szkoleniom i warsztatom przedsiębiorcy będą w stanie nie tylko wprowadzić rozwiązania internetowe w swojej działalności, ale przede wszystkim zrobić to świadomie i w optymalny dla swoich potrzeb sposób. Dla niektórych firm może to oznaczać po prostu obecność w internecie, dla innych nastawienie na użytkowników internetu mobilnego, wdrożenie sprzedaży internetowej lub wykorzystanie narzędzi w chmurze, niektóre z kolei mogą rozpocząć cyfrowy eksport.

Śląski pilotaż jest dopiero początkiem. Projekt Internetowe Rewolucje firmy Google jest długofalowy i zakłada przeszkolenie do końca 2016 roku 100 tys. przedsiębiorców z całej Polski. Powstaje również platforma online z bazą wiedzy.

Miło nam poinformować, że i „Dziennik Zachodni” aktywnie włączył się w tę akcję. Otwarte szkolenia oraz indywidualne warsztaty będą się odbywać w naszej redakcji od 27 do 31 lipca. Serdecznie zapraszamy – rejestrować można się na stronie www.internetowerewolucje.pl

Szkolenia i warsztaty odbywają się codziennie od poniedziałku do piątku w 2 turach o godz. 10 i 14. Składają się z godzinnego wykładu oraz 2-godzinnych indywidualnych warsztatów dostosowanych do specyfiki firmy.

- Gospodarka internetowa rośnie dwa razy szybciej niż PKB naszego kraju. To jest potencjał, który musimy dobrze wykorzystać. Przedsiębiorcy, którzy potrafią skutecznie używać narzędzi internetowych w swojej działalności, są w stanie dotrzeć do dużo większej bazy klientów, łącznie z klientami zagranicznymi. Dużo szybciej zwiększają przychody i zatrudnienie - mówiła Agata Wacławik-Wejman z Google podczas uroczystego rozpoczęcia projektu, które odbyło się 6 lipca w Śląskim Centrum Społeczeństwa Informacyjnego w Katowicach.

Do osiągnięcia jest bardzo wiele. Dziś Polska wciąż jest jednym z 5 krajów Unii, w których małe i średnie firmy wdrażają technologię najwolniej. Wciąż zaledwie 17 procent polskich przedsiębiorstw wykorzystuje internet do sprzedaży. Tylko 17 procent firm jest obecnych w mediach społecznościowych. Tymczasem w UE jest to już 40 procent.

Czytaj również: O Internetowych Rewolucjach rozmawiamy z Agnieszką Hryniewicz-Bieniek, dyrektorem Google Polska

Zainteresowani programem przedsiębiorcy ze Śląska mogą rejestrować się poprzez stronę www.internetowerewolucje.pl

Zobacz, gdzie są jeszcze wolne miejsca na szkolenia i warsztaty w ramach Internetowych Rewolucji firmy Google Polska

q

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.