Inni nam zaufali. Zobacz, dlaczego warto to zrobić

Czytaj dalej
Fot. Pixabay.com
red.

Inni nam zaufali. Zobacz, dlaczego warto to zrobić

red.

- W Łodzi i regionie obsługujemy kilka tysięcy kontrahentów miesięcznie. Cechą szczególną naszej firmy jest zaufanie, jakim nas darzy tak duża liczba firm, instytucji, oraz niewielkich jednoosobowych przedsiębiorstw. To wielki powód do satysfakcji - mówi Michał Frontczak

Inni nam zaufali. Zobacz, dlaczego warto to zrobić

Na co klienci zwracają największą uwagę, zlecając reklamy?

Na skuteczność. To się nie zmieniło. I w czasach, kiedy na rynku było stosunkowo niewiele nośników reklamowych , jak również dzisiaj, skuteczność reklam była i jest na pierwszym miejscu.

Co zatem decyduje o tej skuteczności, jakie są rozwiązania, sposoby, aby spełnić ten warunek?

Reklama jest dzisiaj zdecydowanie bardziej złożonym tematem niż dziesięć czy dwadzieścia lat temu z uwagi na to, że jest dużo więcej nośników, form reklamowych. Również z tego powodu, że jest zdecydowanie bardziej policzalna - po prostu można w wielu przypadkach zmierzyć zasięg jej dotarcia do klientów zdecydowanie precyzyjniej niż kiedyś. Ale pewne rzeczy się nie zmieniły. Właściwe poznanie potrzeb, przygotowanie kreacji, umiejętny dobór nośników, różnych narzędzi, obsługa posprzedażna - to bardzo ważne elementy, które były i są nadal obecne. Maksymalizacja skuteczności reklamy to mix wszystkich tych elementów.

Co zatem klientom może zaproponować Polska Press Grupa?

Polska Press Grupa jest firmą unikalną. Podstawowym celem firmy jest produkcja lokalnych i regionalnych informacji, kontentu. Naturalnie nadal jesteśmy przez wielu klientów kojarzeni z gazetami codziennymi. To oczywiste, skoro „Dziennik Łódzki” ukazuje się od 1884, a „Express Ilustrowany” od 1923 roku i wiele osób wychowało się na ich lekturze. Ale dzisiaj internauci są największym naszym skarbem. Polska Press Grupa to dzisiaj ponad 16 mln internautów, którzy generują 600 mln odsłon na naszych serwisach. Zatem potrafimy łączyć tradycyjne gazety, których mamy ponad 20 w całej Polsce, a jednocześnie być wydawcą ponad 500 serwisów informacyjnych, portalu ogłoszeniowego Gratka, portalu naszemiasto.pl oraz wielu serwisów tematycznych, w tym np. telemagazyn.pl, gol24.pl, ebudownictwo.pl i wiele innych. Ważne jest to, że bez względu na nośniki jesteśmy wierni modelowi dostarczania najlepszych informacji z regionu - województwa, powiatu gminy. W tym biznesie jesteśmy zdecydowanie najlepsi w Polsce.

Co jeszcze robicie?

Oprócz sprzedaży reklam, tworzenia kampanii internetowych oraz ich bieżącej optymalizacji mamy bardzo dobrze rozwinięte struktury wideo zarówno w części redakcyjnej, jak i reklamowej, oferujemy doskonałe formaty w reklamie natywnej, w content marketingu, ambientach, tworzymy lub zmieniamy strony internetowe naszych klientów. Jesteśmy organizatorem debat, konferencji, wydajemy książki, katalogi, realizujemy cele PR , CSR, doskonale współpracujemy z działami HR w zakresie tworzenia nowoczesnych form przy rekrutacjach pracowników. Z naszego projektu Employer Branding korzysta coraz więcej firm, w tym globalnych koncernów. Naturalnie przygotowujemy oraz realizujemy kampanie w social mediach i w Google. Można powiedzieć, że reklama to tylko część naszego biznesu, do naszej działalności zdecydowanie bardziej pasuje słowo komunikacja.

Ale czy z punktu widzenia klienta potrzebna jest współpraca z Polska Press w zakresie Facebooka i Googla. To można przecież robić samodzielnie bez zlecania komukolwiek?

Naturalnie jest taka możliwość i wiele osób próbuje to robić. Na tym polega model biznesowy Facebooka oraz spółki technologicznej, jaką jest Google. Jednak dla skuteczności działań na wspomnianych platformach warto jednak powierzyć przygotowanie oraz realizację reklamy osobom z dużymi kompetencjami i wiedzą. Żeby robić skuteczne - o tym mówiliśmy na początku - kampanie, rozwiązania po prostu trzeba się na tym znać. Tego typu kampanie internetowe to nie proste zlecenia - choć ma to tak wyglądać z zewnątrz - ale działania, które wymagają odpowiedniej kreacji, świetnie dobranej grupy, stałej kontroli, analiz, wreszcie optymalizowania w czasie rzeczywistym. Zdarzają się oczekiwania od klientów, które są po prostu nieopłacalne dla nich i wtedy trzeba to rzetelnie i uczciwie wytłumaczyć dlaczego. Jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że np. minimalna zmiana koloru w reklamie na FB istotnie zmienia efektywność działań.

Czy są jeszcze jakieś cechy wyróżniające Polska Press?

O to musiałbym zapytać naszych klientów, a jest ich sporo. W samej Łodzi i województwie obsługujemy w zakresie reklamy kilka tysięcy kontrahentów miesięcznie. Mogę powiedzieć tyle, że cechą szczególną naszej firmy jest zaufanie, jakim nas darzy tak duża liczba firm, instytucji, oraz niewielkich jednoosobowych przedsiębiorstw. To wielki powód do satysfakcji. Bo przedstawienie swoich oczekiwań, planów, czasami marzeń gdzieś czasem ociera się o bardzo osobiste odczucia. Umiejętność znalezienia dla nich najlepszych rozwiązań jest dla nas największym priorytetem, a szczerą radością ich zadowolenie ze współpracy. Takie sytuacje bardzo nakręcają do działania.

red.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.