Gorzów: Pociągi po odnowionej estakadzie śmigną po remoncie nawet 120 km/h, choć to wciąż zabytek
Taki tor, po jakim będą jeździć pociągi na estakadzie kolejowej, to wyjątek w skali Polski. Pod szynami nie będzie podkładów, nie będzie tłucznia. Nowe rozwiązanie sprawi, że pociąg będzie jechał ciszej. Koniec remontu jednak się opóźni.
- To wszystko robota ręczna. Tor jest ustawiany na specjalnych bramkach. A dopiero po ustawieniu robimy podlew tego bloku - mówi Maciej Młokosie - wicz z firmy Intercor, która modernizuje estakadę kolejową. Wraz z kolejarzami opowiada nam, w jakiej technice układany jest tor między dworcem głównym a przystankiem Gorzów Wielkopolski Wschodni.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień