Czy z ulic Nowej Soli znikną reklamy i stare ciuchy? Czy da się uporządkować jakieś polskie miasto z chaosu reklam?

Czytaj dalej
Fot. Eliza Gniewek-Juszczak
Eliza Gniewek-Juszczak

Czy z ulic Nowej Soli znikną reklamy i stare ciuchy? Czy da się uporządkować jakieś polskie miasto z chaosu reklam?

Eliza Gniewek-Juszczak

W sobotę mija pierwszy termin składania uwag w sprawie ograniczenia chaosu reklamowego i wystawiania używanej odzieży na ulicach miasta.

Jeszcze tylko do 30 czerwca na adres e-mail: architektura@nowasol.pl można zgłaszać swoje uwagi i opinie w sprawie wstępnego projektu uchwały krajobrazowej. Prace nad dokumentem trwają od grudnia ubiegłego roku. Władze miasta zatrudniły zewnętrzną firmę, która przeprowadziła inwentaryzację reklam w centrum Nowej Soli.

  • Kiedy odbędą się formalne konsultacje projektu uchwały krajobrazowej?
  • Czego głównie dotyczy projekt uchwały krajobrazowej?
  • Czy Nową Sól da się uporządkować z chaosu reklam?
Pozostało jeszcze 81% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Eliza Gniewek-Juszczak

Opisuję to, co dzieje się w powiecie nowosolskim, ale także to, co dotyczy mieszkańców całego województwa lubuskiego. Ciekawią mnie przepychanki polityczne, przemiany gospodarcze w regionie i emocjonują ludzkie sprawy. Piszę o religii, ale też tym, co się buduje. Lubię odkrywać ciekawostki Nowej Soli, Kożuchowa, Otynia, Bytomia Odrzańskiego i Nowego Miasteczka oraz wielu innych miejscowości. Publikuję artykuły w Gazecie Lubuskiej oraz na portalach www.gazetalubuska.pl i www.nowasol.naszemiasto.pl.
Chętnie napiszę o Twojej sprawie, wydarzeniu, które organizujesz lub sukcesie, którym chcesz się pochwalić.
Skończyłam filologię polską w Zielonej Górze i dziennikarstwo w Poznaniu. W Gazecie Lubuskiej pracuję od 2016 r.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.