Alicja Cichocka-Bielicka

Czarny Piątek to marketingowa gra. Psycholog biznesu radzi, jak nie dać porwać się wielkiemu szaleństwu zakupów

Jak nie stracić głowy w zakupowy Czarny Piątek, podpowiada dr Alina Matlakiewicz z WSB w Toruniu Fot. nadesłane Jak nie stracić głowy w zakupowy Czarny Piątek, podpowiada dr Alina Matlakiewicz z WSB w Toruniu
Alicja Cichocka-Bielicka

Z dr Aliną Matlakiewicz, psychologiem biznesu, wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu o tym, jak nie stracić głowy i portfela podczas zakupowego szaleństwa w Black Friday.

Wybiera się Pani na zakupy w Czarny Piątek, uznawany za początek sezonu przedświątecznych zakupów i wyprzedaży?

Zamierzam skorzystać z okazji.

Niektórzy uważają, że Black Friday w handlu to wielka ściema, bo promocje i rabaty są symboliczne?

Zbyt mocno powiedziane. Black Friday to marketingowa gra.

Pozostało jeszcze 86% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa promocyjna

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

Alicja Cichocka-Bielicka

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.nowiny24.pl

cena obniżona -50%

Dostęp do gazety online na 30 dni za połowę ceny

14,50 29,00

Czytaj aktualną gazetę w formacie PDF bez wychodzenia z domu. Pobierz ją i podziel się z bliskimi. Bądźcie na bieżąco z informacjami!

Kup teraz

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.