Pasażerowie częstochowskiego PKS-u są oburzeni zmianami w rozkładach. Klienci mają za złe przewoźnikowi likwidowanie połączeń i brak informacji.
Kto na początku września chciał się wybrać autobusem częstochowskiego PKS-u do pracy czy na zakupy, mógł mieć z tym spory problem, ponieważ na przystankach nie pojawiały się niektóre autokary. Oburzeni klienci PKS-u dali upust swoim emocjom w telefonach do naszej redakcji, a także na profilu społecznościowym przewoźnika.
W dalszej części:
- Ile PKS dokłada do kursów Częstochowa-Praszka
- Z czego wynikają cięcia w rozkładzie
- Dokąd autobusy wożą powietrze
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień