![Prąd do zasilania ładowarek baterii autobusów elektrycznych KM Szczecinek zdrożał od stycznia o blisko połowę.](https://d-pt.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/30/b6/5e3d6691c79b6_o,size,1088x550,opt,w,q,71,h,b52a58.jpg)
Drożejący prąd może „położyć” ekonomikę transportu elektrycznego. W Szczecinku z tego „paliwa” korzysta głównie 10 miejskich autobusów.
Elektromobilność w powiecie szczecineckim nie robi na razie furory. Zarejestrowano raptem trzy pojazdy elektryczne, ale - nie licząc taksówki ufundowanej przez Kronospan w konkursie dla taksówkarzy - kupują je jedynie instytucje publiczne: jedno auto ma Zespół Szkół Technicznych, drugie Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych.
Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.
-
Prenumerata cyfrowa
Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.
już od
3,69 ZŁ /dzień