Rajmund Wełnic

Autobusy elektryczne. Trzeba będzie płacić więcej za ładowanie baterii

Prąd do zasilania ładowarek baterii autobusów elektrycznych KM Szczecinek zdrożał od stycznia o blisko połowę. Fot. Rajmund Wełnic Prąd do zasilania ładowarek baterii autobusów elektrycznych KM Szczecinek zdrożał od stycznia o blisko połowę.
Rajmund Wełnic

Drożejący prąd może „położyć” ekonomikę transportu elektrycznego. W Szczecinku z tego „paliwa” korzysta głównie 10 miejskich autobusów.

Elektromobilność w powiecie szczecineckim nie robi na razie furory. Zarejestrowano raptem trzy pojazdy elektryczne, ale - nie licząc taksówki ufundowanej przez Kronospan w konkursie dla taksówkarzy - kupują je jedynie instytucje publiczne: jedno auto ma Zespół Szkół Technicznych, drugie Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych.

Pozostało jeszcze 86% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Rajmund Wełnic

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2025 Polska Press Sp. z o.o.

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z niniejszej strony internetowej, w tym ze znajdujących się na niej publikacji, przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody Polska Press Sp. z o.o. w Warszawie jest niedozwolone. Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są tutaj.