Bartosz Gubernat

Aleja Rejtana w Rzeszowie będzie miała 5 sygnalizacji świetlnych na kilometrze. Kierowcy tego nie chcą

Najnowszy projekt realizowany przez miasto zakłada budowę trzech sygnalizacji świetlnych na Rejtana na odcinku między skrzyżowaniami z ulicą Lwowską Fot. Krzysztof Kapica Najnowszy projekt realizowany przez miasto zakłada budowę trzech sygnalizacji świetlnych na Rejtana na odcinku między skrzyżowaniami z ulicą Lwowską i ulicą Kopisto.
Bartosz Gubernat

Kierowcy sprzeciwiają się budowie kolejnych sygnalizacji świetlnych na al. Rejtana w Rzeszowie. Obawiają się, że doprowadzi to do spowolnienia ruchu, który po poszerzeniu jezdni jest tu płynny.

Aleja Rejtana jest jedną z najbardziej ruchliwych i najważniejszych ulic w Rzeszowie. Po wybudowaniu przy niej kolejnych centrów handlowych, uczelni i sądu, samochodów znacząco tu przybyło. Szacuje się, że dziennie przejeżdża nią w tej chwili ponad 20 tysięcy pojazdów. Część z nich to samochody klientów i pracowników zlokalizowanych tutaj uczelni i centrów handlowych.

Sporo jest także samochodów studentów. Ale wielu kierowcom aleja służy przede wszystkim jako łącznik między centrum Rzeszowa, a wschodnią i południową częścią miasta. Ze względu na duży ruch władze Rzeszowa zdecydowały się przebudować, a miejscami także poszerzyć aleję. Dzięki inwestycji wartej kilkadziesiąt milinów zwiększyła się jej przepustowość, a korki nawet w godzinach szczytu są niewielkie. Wkrótce może się to jednak zmienić.

W dalszej części:

  • gdzie powstanie nowa sygnalizacja
  • na co narzekają kierowcy
  • co na to rzeszowscy urzędnicy
Pozostało jeszcze 68% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Bartosz Gubernat

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.